English version
|
FOR powstała w 1993 roku.
|
Pierwszym klientem firmy były linie lotnicze British Airways, na których zlecenie FOR wydawała kwartalnik w języku polskim "Świat British Airways".
|
W 1994 roku FOR otrzymała od CET Polska - doradcy ministra przekształceń własnościowych - zlecenie przeprowadzenia kampanii PR związanej z prywatyzacją i pierwszym notowaniem giełdowym spółki Stalexport SA. Było to pionierskie przedsięwzięcie, gdyż w tamtym okresie spółki wybierające się na giełdę nie miały zwyczaju korzystać z usług agencji public relations.
Ze swej roli FOR wywiązała się -zdaniem np.Gazety Giełdy "PARKIET" - dobrze, co zaowocowało kolejnymi zleceniami.
|
Stomil Olsztyn S.A. (1995 - 1996) - kampania PR związana z prywatyzacją, ofertą publiczną, pierwszym notowaniem spółki na GPW, a następnie zakupem dominującego pakietu akcji przez francuski koncern Michelin. Kampania PR związana z wyprodukowaniem przez Stomil Olsztyn po raz pierwszy w Polsce opon całostalowych do samochodów ciężarowych.
Polska Telefonia Cyfrowa ERA GSM (1996) - doradztwo PR w okresie uruchamiania usług telefonii komórkowej w Polsce.
Atlantis S.A. (1996 -1997) - kampania PR oferty publicznej i pierwszego notowania akcji na WGPW.
Mieszko S.A. (1996 - 1997) - kampania PR związana z ofertą publiczną i pierwszym notowaniem akcji na WGPW producenta słodyczy z Raciborza.
System 3000 (1996) - kampania PR związana z planowanym wejściem na giełdę spółki informatycznej z Krakowa.
PIA Piasecki S.A. (1997 - 1999) - kampania PR związana związana z ofertą publiczną i pierwszym notowaniem akcji na WGPW. Bieżąca obsługa związana z podpisywanymi kontraktami i działalnością spółki na rynku budowlanym.
Sobiesław Zasada Centrum SA (obecnie ZASADA SA) (1997 - 1998) - kampania PR dotycząca projektowanego montażu w Polsce aut Hyundai.
Międzynarodowy Kongres ENERGIA 2000, (1997) - kompleksowa kampania i obsługa prasowa tego wydarzenia.
Tonsil S.A. (1998)- kampania na zlecenie Domu Maklerskiego ProCapital w związku emisją akcji serii D przeznaczoną dla japońskiego inwestora Tohoku Pioneer Corporation.
CLiF SA (1998) - kampania informacyjna w prasie biznesowej związana z planowaną ofertą prywatną.
Karen Notebook S.A (1998 - 1999) - kampania PR w okresie oferty publicznej.
Impexmetal SA (1998 - 1999) - doradztwo PR w okresie restrukturyzacji spółki.
Tele-Fonika SA (2000 - 2002) - kreowanie wizerunku grupy kapitałowej.
Krakowska Fabryka Kabli SA (2000 - 2002) - kreowanie wizerunku firmy.
APOFARM Group (2003 - 2004) - kreowanie wizerunku hurtowni polskich aptekarzy.
|
|
Założyciel FOR - Krzysztof Szcześniak - jest dziennikarzem.
1981-1991 - publicysta ekonomiczny w dzienniku "Rzeczpospolita",
1991-1992 - publicysta ekonomiczny w dzienniku "Glob 24",
1992-1994 - kierownik działu bankowego w dzienniku "Nowa Europa",
1994 - redaktor naczelny "Ogólnopolskiej Gazety Giełdowej",
1994-1996 - redaktor naczelny tygodnika "Łaczność".
Doświadczenia z zakresu PR gromadzi od wielu lat.
1987-1991 - rzecznik prasowy banku PKO BP,
1991-1999 - rzecznik prasowy Elektrim S.A. (prowadził kampanie związane z ofertami publicznymi Mostostal Warszawa SA, Bydgoskiej Fabryki Kabli SA , Remak S.A.),
2000-2002 - rzecznik prasowy grupy kapitałowej "Tele-Fonika". |
Absolwent fizyki na Uniwersytecie w Łodzi oraz Pomagisterskiego Dziennego Studium Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.
|
Żonaty, dwóch synów.
|
Zainteresowania: dom, rodzina, strzelectwo sportowe, nowe technologie.
|
|